Ga terug   Sporting Foto forum > Sporting Foto – Klanten

Reageren

Discussietools
Oud 31 mei 2015, 16:17
klant klant is offline
Member

Standaard

Geweldige foto's ! Is dit zonder photoshop?? kanp gedaan.
gr

Liesbeth

Edit:

ja! wij hebben geen tijd voor fotoshoppen. fotografen meoten het in 1keer goed doen.
inflitsen, kadreren, stand van de zon, groepsopbouw, model laten lachen, ogen open,
rustige achtergrond, enz enz
Met citaat reageren
Oud 6 juni 2015, 17:40
klant klant is offline
Member

Standaard

Aan iedereen: trouwens, zoals ik gewend ben vertel ik begeleiders voordat ik fotografeer eerlijk de hele procedure, dus dat ze de foto's moeten terugsturen of dat ze het geld van de ouders krijgen en dat ze het in een keer met een acceptgiro moeten overmaken. Ik denk dat dit er ook voor zorgt dat de begeleiders meer tevreden zijn over de service en meer bereid zijn hun administratie te doen. Ik vind dat ik alsnog goed scoor hiermee.

Vandaag geluk gehad met een redelijk groot toernooi (ongeveer 45 teams) en ook mooi weer natuurlijk. Ik ben op zich tevreden maar ik had zeker een betere score kunnen hebben als ik het hier en daar anders had gedaan. 10 vr (incl. 2 mp).

Hiermee kan ik mooi slechtere scores van (mei en) april goedmaken; ik heb hiernaast nog twee keer dat ik heel slecht scoorde goed te maken.
Met citaat reageren
Oud 6 juni 2015, 17:40
klant klant is offline
Member

Standaard foto's toernooi 30 mei 2015

Keurige foto's gehad. Heel mooi album. Inlegvel ook duidelijk.
En handig die strookjes waarop ik mijn IBAN kon neerzetten. Het was allemaal zó geregeld.

Superknap trouwens dat jullie de foto's binnen 1 week leveren ! Ik weet niet hoe jullie het doen,
maar dat zal dag en nachtwerk zijn denk ik?

Kees Vreed*m
Koedijk E3

Edit

nachtwerk; dat heeft u goed gezien... . altijd in het voorjaar, met een levertijd binnen 1 week. onze
machine staat tot 's avonds laat de draaien. en dan nog alles inplakken, intoetsen, inpakken, etc.
Maar we doen het graag hoor!
Met citaat reageren
Oud 13 juni 2015, 14:41
klant klant is offline
Member

Standaard

LS.,

Wij zijn door jullie gefotografeerd. Complimenten voor Sporting Foto bij deze. Alles is tip-top
verlopen, en de foto's zijn erg mooi geworden. Veel beter dan onze huis-fotograaf. Die pretendeert
dat ie weet hoe het moet, nou, die van jullie zijn veel beter. kan je toch zien dat jullie er veel
meer ervaring in hebben.
Fotografe was ook erg enthousiast en vriendelijk. Ik vind jullie wel een aanrader.

Sjors Abbel*nk.

naam van de club zal ik maar niet noemen haha
Met citaat reageren
Oud 21 augustus 2016, 18:16
klant klant is offline
Member

Standaard

Ook hierbij van onze kant een positieve ervaring met Sporting Foto.
Klantenservice heeft het keurig opgelost.
Complimenten !

Frits vd W*l
CSV
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools

Regels voor berichten